Volgers

zondag 8 augustus 2010

Award


Ik kreeg van Bianca deze mooie award met een heel lief commentaar. Bianca nogmaals bedankt meid.
Nu is het mijn beurt om iets over mezelf vertellen en dat is nog niet zo makkelijk, maar goed, wisten jullie dat:
1-Ik ben een gelukkig mens. Ik haal mijn energie, rust en inspiratie uit de liefde van mijn lieve gezin en uit de natuur.
2-Ik hou van uitdaging en helemaal als het om de creatieve kant gaat.
3-Ik heb mijn eigen webwinkel, waar ik door mij ontworpen digi stempels en kaarten verkoop.
4-Ik liever hobbyspullen koop dan nieuwe kleren 8O
5-Ik heel graag bij hier jullie op bezoek kom!
 
Dus nu is het aan mij om de Award verder te geven. Een paar mensen hebben hem ook al, dus diegene, die hem nog niet heeft en zeker heeft verdient met zijn mooie creaties en leuke bezoekjes aan mijn blog, mag hem meenemen! 

Bedankt en groetjes

1 opmerking:

  1. Hoi Ula,
    leuk iets meer over je te lezen ;-)
    Je knutseld steeds zo mooie kaartjes en je gebruikt steeds zo leuke stempels.... Dus kon ik niet anders, ik was zeker, je moest de award hebben ;-)
    Groetjes
    Bianca

    BeantwoordenVerwijderen

Hoi,wat leuk dat je langs komt op mijn blog en ik vind het altijd leuk als je een berichtje achterlaat.
Vind je mijn kaarten mooi, dan nodig ik je uit om mij te gaan volgen.
groetjes Ula