Volgers

zondag 29 augustus 2010

De kaartjes maar anders ...



Ik heb ertussen ook nog twee kleine kaartjes (13,5x 13,5 cm) gemaakt. Ze zijn anders van stijl en zo heb ik voor iedereen wat wils en voor mezelf plezier in de uitdaging om ook andere kaartjes dan cute te gaan maken. Ik heb de druiven en het boompje van Paulette. Bij haar kun je erg veel mooie digi stempels vinden en ook veel hele leuke FREEBIE's. Het is zeker de moeite waard om te gaan kijken. Kijk HIER.
De achtergrond bij de druiven-kaart heb ik ook als FREEBIE bij Donna gevonden. Wat maakt zij mooie digi achtergrondjes! Wil je ze zien, kijk ook HIER.

Bedankt voor het kijken en groetjes

2 opmerkingen:

Hoi,wat leuk dat je langs komt op mijn blog en ik vind het altijd leuk als je een berichtje achterlaat.
Vind je mijn kaarten mooi, dan nodig ik je uit om mij te gaan volgen.
groetjes Ula