Volgers

zaterdag 7 augustus 2010

Mijn eerste Zomer-doosje








En zo zien jullie weer hoe verslavend en gevaarlijk bloggen eigenlijk is. Je pakt de ene virus na de andere en nu ik ook. ;D
Ik zie bij jullie al dat moois en ook prachtige doosjes en tasjes, dat ik ook moest het gewoon een keertje gaan maken. Hier dus NR.1 en ik vond het erg leuk om te maken, dus ik ga zeker nog in de toekomst meer knutselen. En moeilijk is dat zeker niet, dus mocht iemand nog zitten te twijfelen, gewoon doen!
Ooo, dit woordje hoor ik al zo vaak en meestal nog op TV ook.
Maar allerleukste vond ik oppimpen ervan ;D
Ik heb groen scrappapier met glitter gebruikt, dat geeft ook wat extra aan. Het dekseltje beplakt met lint in warme zomer kleuren, grote witte bloem en een zonnebloem, een klein vlindertje en wat krullen.Het labeltje heb ik met eigen tekst gemaakt.
Binnen heb ik een kleine verrassing gemaakt als aandenken aan zomer en dat is ... een vlinder in de lucht zweven.

Bedankt voor het kijken en groetjes

3 opmerkingen:

Hoi,wat leuk dat je langs komt op mijn blog en ik vind het altijd leuk als je een berichtje achterlaat.
Vind je mijn kaarten mooi, dan nodig ik je uit om mij te gaan volgen.
groetjes Ula