Volgers

maandag 11 augustus 2014

CCC #50 - Alles Mag...

Het is weer maandag.... en deze maandag betekent dat wij een nieuwe uitdaging bij CCC hebben.
Helaas is deze "ALLES MAG" uitdaging onze laatste uitdaging. Na twee jaar lang en 100% inzet zijn wij door diverse omstandigheden niet meer in staat het blog optimaal draaiende te houden.
Vandaar dit vervelende besluit om het uitdagingenblog te sluiten.

We hebben Veronica van The Paper Shelter bereid gevonden om deze laatste uitdaging te sponsoren en dat doet ze met een waardebon van maar liefst $20,00.
Door de vakantieperiode in sommige delen van Nederland, duurt ook deze uitdaging 3 weken.



Wij hopen dat jullie massaal mee zullen doen aan deze laatste uitdaging.
Jullie kunnen je kaart/creatie inzenden tot zondag 31 augustus a.s. 23.55 uur.
Heel veel succes!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Hoi,wat leuk dat je langs komt op mijn blog en ik vind het altijd leuk als je een berichtje achterlaat.
Vind je mijn kaarten mooi, dan nodig ik je uit om mij te gaan volgen.
groetjes Ula