Volgers

maandag 25 augustus 2014

Een aandenken uit Rome



Foto: Ula heeft haar 2 gewonnen onderzetters binnen gekregen. Ik kan ze nu dus laten zien.
Het ontwerp heeft ze helemaal zelf gemaakt. 

Wil je ook onderzetters met eigen foto's? Dat kan. Per stuk 3,50 euro of 4 voor 12,50 euro met gratis houder voor de 4 onderzetters.

Ik wil iets anders aan jullie laten zien. Ik heb een week geleden bij  Kreatief Enter twee onderzetters met een gewenste foto of plaatje gewonnen. Via haar Facebook heeft ze een actie gehouden. Dus ik heb het ontwerp meteen zelf gemaakt.
Ik ben er erg blij mee!
Zo ontzettend mooi geworden met een mooi glanzend laagje erop. Een ding wil ik nog zeggen: in het echt zijn ze nog mooier!
Mijn foto is niet helemaal gelukt, dus hier nog een van haar Facebook.

Bedankt voor jullie lieve reacties

2 opmerkingen:

  1. wat leuk zo heb je wel een leuk aandenken aan je vakantie
    groetjes rian

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat gaaf zeg, ziet er mooi uit ☺
    Gezellige en fijne (knutsel) week ☼
    Liefssss Erica
    {Heidebloempjuh}

    BeantwoordenVerwijderen

Hoi,wat leuk dat je langs komt op mijn blog en ik vind het altijd leuk als je een berichtje achterlaat.
Vind je mijn kaarten mooi, dan nodig ik je uit om mij te gaan volgen.
groetjes Ula