Volgers

maandag 18 augustus 2014

Extra inspiratie #50 Alles mag...



Vandaag laat ik jullie zien wat ik als mijn laatste extra inspiratie voor de nieuwe uitdaging bij Creative Cutting Challenges heb gemaakt.
Het thema is: "Alles mag". De kaart heb ik met mijn Cameo ontworpen en samen met alle accentjes gesneden.
De stempel is een digi van onze sponsor The Paper Shelter (Unusual Friends).
Wij hebben twee leuke sponsors:
en


De uitdaging duurt tot zondag 31 augustus.
Heel veel plezier en succes!

4 opmerkingen:

  1. super leuke kaart Ula, met veel vrolijke kleurtjes
    groetjes rian

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Lekker vrolijk kaartje Üla! En het blijft zo leuk om te zien dat met dezelfde stempel heel verschillende kaarten gemaakt worden ;)
    Groetjes, Liselot

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een super mooie en vrolijke kaart, heel gaaf ☺
    Liefsss van Erica
    {Heidebloempjuh}

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Heel erg leuk Ula. Vrolijke kaart met leuke details.
    Ik ben driftig in de weer met mijn sil, geweldige machine.
    Groetjes Maria

    BeantwoordenVerwijderen

Hoi,wat leuk dat je langs komt op mijn blog en ik vind het altijd leuk als je een berichtje achterlaat.
Vind je mijn kaarten mooi, dan nodig ik je uit om mij te gaan volgen.
groetjes Ula