Volgers

zaterdag 11 juli 2009

ALOHA-Friday Sketchers #60





Ik heb nog niet genoeg van zomerse en vrolijke kaartjes.
Buiten al de tweede dag, dat het flink regent, maar de pret binnen is nog niet bedorven.

Ik heb een paar nieuwe papiervellen, stempeltjes en markers gekocht, dus dat blijf kijken en vooral genieten, voor dat ik beslis wat voor kaartje ga ik weer maken. :-D
Ik heb voor deze kaartje sketch van Friday Sketchers gebruikt.Hij is lekker robuust en simpel,dus bij een wat drukker papier past dat makkelijk.

Het kaartje heb ik weer 15x 15 cm groot gemaakt.
Door al die grappige details, ben ik zelf in de vakantie stemming beland.Nog alleen de bloemenslinger op mijn hals en zingen, dansen en zwemmen ;-D
Het papier is van Pebbles en cardstock van Bazzill.

Bedankt voor het kijken.

4 opmerkingen:

  1. Ula, prachtige kaart zeg.
    Ik heb op mijn blog een verrassing voor je staan. Goed lezen wat de bedoeling is...

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wowww Ula,wat een schitterend kaartje,mooie stempel en papier. heerlijke vrolijke kleuren.

    Liefs Riet.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Een heel mooi kaartje....mijn schoonzusje kon heel mooi dansen ....ze lijkt op dit plaatje.....ze heeft ook deze kostuums gehad!
    leuk he?

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Very pretty. Great summer card. Love the little necklace.

    Glenda

    BeantwoordenVerwijderen

Hoi,wat leuk dat je langs komt op mijn blog en ik vind het altijd leuk als je een berichtje achterlaat.
Vind je mijn kaarten mooi, dan nodig ik je uit om mij te gaan volgen.
groetjes Ula