Volgers

zondag 26 juli 2009

En nu smullen maar...




Een dubbele en nieuwe uitdaging voor mij zelf.Ik wilde een kaartje maken en dit keer een rustige met een vleugje "nostalgie" en omdat ik al een tijd geen Distress Inkt heb gebruikt vond ik het een geschikt moment.
Ik ben dol op PB stempels, dus heb ik het recept van Penny Black Challenge #59 gebruikt met 3 Ribbons...2 Flowers...1 Pin/Charm.

Papier: Bazzix cardstock grijsblauw, creme en vanille, Design Papers van Laura Ashley.
Stempels: Penny Black.
Embellishments: pin, bloemen van Prima Marketing en lint mosgroen, wit en creme
Color Medium: Distress Inkt en copics voor bloemen

Bedankt voor het kijken.






11 opmerkingen:

  1. Heeeeey Ula

    Wat een mooie kaart weer....heel leuk gedaan....dat papier van Laura Ashley heb ik ook....leuk he?
    En wat heb je de kleuren mooi bij elkaar gezocht!!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi Ula,

    Wat een schatje !en ja de pb stempels blijven leuk he!

    Groetjes san.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een ontzettend leuk kaartje! En een mooie blog!
    Hartelijk bedankt voor je bezoek aan mijn blog en je felicitatie met het winnen van de blogcandy. Ik was helemaal verrast, ik win nooit iets.
    Groetjes, Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  4. mjammie taart en je kaart ziet er prachtig mee uit

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een prachtig kaartje Ula,leuke stempel,mooi papier.

    Liefs Riet.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. this is so sweet Ula....adorable image and great use of your ribbons and flowers...thanks for joining in the fun this week at PBSC...hugs kath xxxxx

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Oh he is fabulous and what a wonderful card you've made with him.
    luv
    Debby

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een leuke kaarten heb je de laatste week gemaakt....

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Hoi Ula ,wat een prachtige kaart heb je gemaakt en van dat mooie papier gebruikt, echt super.
    Je hebt een mooie blog en prachtige kaarten en ben je dan ook gaan volgen
    fijne dag verder

    Groetjes Jannie

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Hoi Ula
    Bedankt dat je mijn volger bent geworden.
    Je kaartje is erg lief en het papier is mooi.
    De stempel vind ik super en mooi ingekleurd.
    Groetjes Corry

    BeantwoordenVerwijderen

Hoi,wat leuk dat je langs komt op mijn blog en ik vind het altijd leuk als je een berichtje achterlaat.
Vind je mijn kaarten mooi, dan nodig ik je uit om mij te gaan volgen.
groetjes Ula