Volgers

zaterdag 11 juli 2009

Mijn eerste award !

En dan denk ik dat ik al wat van bloggen weet (foutje), maar hier komt een BIG verrassing!
Ik voel me erg vereerd en natuurlijk ontzettend blij met mijn eerste AWARD die ik van Karin heb gekregen !!! :-))
Heel erg BEDANKT Karin !!!
Hier is die dus:

Dit zijn de regels van de award...

1. Je mag deze award maar 1x weggeven aan een persoon en niet massaal zodat iedereen die award mag meepakken.

2. Je zet bij het weggeven van deze award waarom je het aan díe persoon geeft.

3. Krijg je van iemand nog een keer deze award dan is regel 1 en 2 weer van toepassing.

4. Deze regels moeten bij de award geplaatst worden.

Goed, hier komt mijn kandidaat:

Marijke-Zij maakt creaties waardoor je je weer een klein prinsesje-meisje voelt . Altijd gezellig op haar blog. Marijke is echt van 3D en borduur kaarten met een vleugje scrapplezier…

Veel plezier ermee!




3 opmerkingen:

  1. super Ula en natuurlijk mijn eigen persoonlijke felicitatie...

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ula!!!

    Wat ontzettend lief van je...ik voel me echt heel vereerd hoor!!

    heel hartelijk dank!!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. van harte gefeliciteerd met je eerste award dat is wel altijd de mooiste

    BeantwoordenVerwijderen

Hoi,wat leuk dat je langs komt op mijn blog en ik vind het altijd leuk als je een berichtje achterlaat.
Vind je mijn kaarten mooi, dan nodig ik je uit om mij te gaan volgen.
groetjes Ula