Volgers

zondag 5 juli 2009

ISB Challenge #3-SUMMER



Toch nog gelukt om nog een kaartje te maken...
 
Mijn vorige kaartje heeft bij jullie een beetje ook iets los gemaakt.
Sommigen gaan dus weer even in hun oudere voorraadjes rond snuffelen. ;-)
Ik hoop, dat door mijn hele kleine bijlage, komen wat meer oudere plaatjes te voorschijn en natuurlijk in zeer actueel en helemaal nieuw jasje... SUCCES!!!!
 
Toch merkwaardig, maar ik zie dat ik duidelijk met seizoenen mee ga.Door deze prachtige ZOMER (link), komt uit mijn hand de een zomerkaartje na de andere.
Dit keer weer een uidaging voor mij zelf een klein kaartje voor een scrapkaart begrippen.
Ze is 13,5x 13,5 cm groot.

Bedankt voor het kijken.




6 opmerkingen:

  1. Wow - a lovely card with a sweet motif, great.

    Thanks for joining us at our ISB-Challenge #3.

    Please include a link to our ISB-Challenge-Blog in your Post - thank you.

    Hugs
    Ilona

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een prachtig zomer kaartje, Ula!!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wow what a colorful and bright summer card! Just beautiful! Love all the details! Thanks for joining us at ISB!

    Hugs,
    Iris

    BeantwoordenVerwijderen
  4. WOW, your summercard looks beautiful :0)))
    Thanks for joining our ISB-Challenge!

    Hugs
    Nicolchen

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hoi Ula,
    een mooi kaartje heb je gemaakt,ik vind de kleurencombinatie heel apart!
    Een wat heb je een leuk
    stempeltje een papier gebruikt!*wow*

    Hartelijke dank voor je deelname bji ISB Challenge.

    Excuus,mijn Nederlands is niet zo goed ;o)

    Fijne dag nog.

    Groetjes
    Swaani

    BeantwoordenVerwijderen

Hoi,wat leuk dat je langs komt op mijn blog en ik vind het altijd leuk als je een berichtje achterlaat.
Vind je mijn kaarten mooi, dan nodig ik je uit om mij te gaan volgen.
groetjes Ula