Volgers

woensdag 23 september 2009

Eerste herfstkaartje





Zo hier is die eindelijk klaar.Het duurde even, omdat mijn energiepeil ging toch snel weer naar beneden en had ik geen zin meer om verder te gaan.Ik heb een zelfgemaakt achtergrondje gebruikt, alleen jammer dat je de glinstering niet kunt zien.Verder nog versierd met geponste randjes, een olijfgroene lint en figuurtjes (takje, pompoen en bladeren) en dat vond ik goed genoeg. Voor inkleuren van het meisje heb ik alleen 3 kleuren Copics gebruikt (YR68, G94, Y38), ik vond het wel een leuke uitdaging.

De sketch was dit keer van Mojo #105 en  ze hebben daar vaak ook hele leuke.Mijn kaartje kan door zo'n leuke thema mee doen met:
-Lili of the Valley Challenge Blog
-Stamp with Fun 25 Herbst -- Autumn
-Copic Colour Challenge #31
en MOJO Monday 105

Bedankt voor het kijken en groetjes

19 opmerkingen:

  1. wat een lief herfstig kaartje mooie kleuren

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Inderdaad een lief herfstachtig kaartje. Ik vind de pompoentjes ook heel schattig. Heel mooi Ula!
    gr. Karin

    BeantwoordenVerwijderen
  3. IK vind het een heel mooi kaartje Ula....prachtig gewoon!!

    En de kleuren zijn ook helemaal prima!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. He buuf ;) wat een schattig herfstkaartje heb je gemaakt! Mooie kleuren en je hebt prachtig ingekleurd!

    San

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een supermooi herfstkaartje Ula!

    Groetjes Erika

    BeantwoordenVerwijderen
  6. wat een leuk herfstig kaartje. De detail met die pompoenen in de kruiwagen vind ik super...
    Hoe is het met de kids die je tijdelijk bij je hebt??

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Een heel mooi herfst kaartje heb je gemaakt Ula. En een heel leuk plaatje die kruiwagen met pompoenen

    Groetjes Jannie.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een schattig kaartje, Ula. Leuk he die herfstkleuren.

    groetjes Renata

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Hoi Ula..
    Wat een leuk kaartje! Dat stempeltje vind ik zoooo geweldig! ook erg mooie kleuren heb je gebruikt.. xxxMarley

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Hoi Ula
    Je kaartje is erg geslaagd.
    Het ziet er heel mooi uit.
    Hugs Corry

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Hoi Ula,

    Wat een prachtig kaartje. Ik vind de kleuren erg mooi, maar ook de stempel is niet te versmaden. Super leuk geworden.

    Gr. Anneke

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Oh this is fabulous, wonderful image and great job with the sketch.
    luv
    Debby

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wat een schattig kaartje en de kleuren zijn trouwens heel mooi ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  14. wat een heerlijk herfst kaartje ,leuk met die pompoenen!

    BeantwoordenVerwijderen
  15. schitterende kaart, erg leuk zo dat kruiwagentje gevuld!!

    liefs angelique

    BeantwoordenVerwijderen
  16. aww Ula your card is beautiful I love the tiny little pumpkins so cute hugs Jill xx

    BeantwoordenVerwijderen
  17. wat een leuk herfst kaartje. De kleine zelf gemaakt pompoenen zijn er leuk erop gr tanja

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Wat een mooi herfstkaartje Ula en het stempeltje past er erg leuk bij.
    Liefs Paula.

    BeantwoordenVerwijderen

Hoi,wat leuk dat je langs komt op mijn blog en ik vind het altijd leuk als je een berichtje achterlaat.
Vind je mijn kaarten mooi, dan nodig ik je uit om mij te gaan volgen.
groetjes Ula