Volgers

zaterdag 5 september 2009

Ja, ik wil...




Het is me dubbel gelukt een klein kaartje 10,5x 15 cm te maken met ook een verkleinde stempelafdrukje.
Gelukkig had ik nog een parelmoer wit kaartje op voorraad. Het scrappapier heb ik met Martha Stewart pons geponst.Het kadertje achter plaatje heb ik met Glitter mist bewerkt.
Het takje is met cricut en hartjes met sizzix gemaakt.
Alles heb ik met inkt, heel fijn glitter, wit gelly pen en embossing poeder bewerkt.
Het poeder heb ik laten smelten, dan krijg je ook meteen heel ander effect.
Gelukkig is de fijne glitters goed op de foto uitgekomen.
Toen ik zo lekker bezig was en al bijna klaar, zag ik dat bij Penny Black Challenge thema Hearts Desire is en bij Secret Crafter Saturday Challenge-HEARTS AND FLOWERS.
Dat komt, dus goed uit, toch? ;-D

Bedankt voor het kijken en groetjes

17 opmerkingen:

  1. Een schitterend kaartje Ula wat een werk zal je daar aan gehad hebben maar het resultaat is super.

    Groetjes Jannie

    BeantwoordenVerwijderen
  2. wat een lief en romantisch kaartje prachtig

    BeantwoordenVerwijderen
  3. aww Ula this is adorable, I love the PB couple so cute, and your colouring is wonderful, take care and hugs Jill xx

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ula, wat een supermooi romantisch kaartje. fijne zondag liefs Paula.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Oh wow Ula your card is adorable, love this vintage stamps and all the gorgeous details..fabulous !!
    Thanks for joining in the fun this week at PBSC..enjoy your day
    hugs
    Tracie :)x

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hoi Ula
    Wat een mooi kaartje.
    Heel fijntjes.
    Hugs Corry

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Oh Ula, wat een lief kaartje :-)
    heel leuk.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een mooie kaart zeg. Goed gedaan joh!!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een schitterend kaartje Ula.
    Prachtige stempel,mooie kleuren.
    En wat een mooi papier.

    Liefs Riet.x

    BeantwoordenVerwijderen
  10. What a beautiful wedding card and love this PB stamp, I have not seen it before its gorgeous Arlinex

    BeantwoordenVerwijderen
  11. This is such a beautiful card! The vintage image is so sweet and the colours are perfect! Thanks for joining in with the PB challenge!

    Beth xx

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wow Ula - gorgeous! I really love this vintage look, and both the stamp, papers and embellies are fabulous. Thanks for joining int he PBSC this week
    Pauline x

    BeantwoordenVerwijderen
  13. beautiful card ula....love that adorable image...thanks for joining in the fun this week at PBSC...hugs kath xxxxxxx

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Gorgeous card, wonderful sweet image and beautiful details.
    luv
    Debby

    BeantwoordenVerwijderen
  15. This is so very precious and indeed a Heart's desire. The image is darling and you've made a beautiful card.

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Such a cutie, such a lovely card! Jo x

    BeantwoordenVerwijderen

Hoi,wat leuk dat je langs komt op mijn blog en ik vind het altijd leuk als je een berichtje achterlaat.
Vind je mijn kaarten mooi, dan nodig ik je uit om mij te gaan volgen.
groetjes Ula