Volgers

woensdag 2 september 2009

Sneeuwvlokje





Ik heb niet zo lang mijn nieuwste vellen papier binnen en daar door erg veel zin om kaartjes te maken.Ik vond eigenlijk nog een beetje te vroeg voor de Kerstkaarten maar met zo'n leuk papier... ben ik toch al begonnen. Het grote voordeel is, dat ik niet meer eind van het jaar toch met stres en het nodige tempo moet werken :-O
Hier dus mijn nieuwste met wat sneeuwvlokjes en het meisje.

Het achtergrondje van haar heb ik met bijpassend Glimmer mist en mal met vlokjes gemaakt.
Zo wordt het een beetje glinsterend en past het ook veel beter bij de rest.

Ik heb ook Kathy's sketch van The Sugar Bowl Challenge ervoor gebruikt.Ook wat geponste vlokjes en takjes, mini  brad en buttons en sterrenlint.Ik heb de rest bewerkt met copic's , inkt, glitter en Fun  Flock.Helaas kunnen jullie die laatste misschien niet goed zien en zeker niet voelen.
Jammer, omdat daar door het bontrandje van het jasje voelt extra zacht.

Bedankt voor het kijken en groetjes


13 opmerkingen:

  1. ohh wat is die lief prachtig ook in die kleurtjes

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Is ie lief of niet??? Goed gedaan Ula... ziet er mooi uit... kan ook niet anders hè.. ze is echt mijn favo...

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een lief kaartje en wat een superrr gaaf papier! Echt heel mooi xx Marley

    BeantwoordenVerwijderen
  4. ohhh Ula,wat een schitterend kaartje.
    Prachtige stempel en papier,mooie kleuren.

    Liefs Riet.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ula, wat een geweldig kaartje en ontzettend mooi papier. Leuke kleuren en stempel. Lekker weer een kerstkaartje af voor straks.
    liefs Paula.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Een geweldig lief kaartje Ula!!

    Heel mooi gedaan hoor!!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. WOW Ula! Your card is just gorgeous! Love the colors and details! Thanks for joining the SB challenge and hope to see you in the next one too! Have a great day!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Hoi Ula,wat een geweldige mooie kaart heb je gemaakt.
    Schitterende kleuren en mooie details.

    Groetjes Jannie.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Oh WOW this is gorgeous, wonderful papers and sweet adorable image. Fabulous job with the sketch.
    luv
    Debby

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Prachtige kaart Ula! Leuk lijkt me dat, dat Fun flock! Ik heb het nog nooit gebruikt maar ga het zeker eens proberen ;)
    Liefs, Sandra

    BeantwoordenVerwijderen
  11. wow Ula your card is simply stunning, I love the SN image aww she;s so cute hugs Jill xx

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Pretty card Ula!! Love the colors and your interpretation of the sketch is adorable! Thanks so much for playing along in the challenge :)Kathy

    BeantwoordenVerwijderen

Hoi,wat leuk dat je langs komt op mijn blog en ik vind het altijd leuk als je een berichtje achterlaat.
Vind je mijn kaarten mooi, dan nodig ik je uit om mij te gaan volgen.
groetjes Ula