Volgers

zaterdag 12 september 2009

Ik ben even uit

Lieve blog vrienden,

We hebben net een paar daagjes twee kleine logeetjes thuis, die een tijdje bij ons blijven.Omdat ze zelf nog wat ziek zijn en ook nog heel erg aan alles en ook ons moeten wennen, kost dat extra tijd en energie.Zo kom ik de tijd te kort om wat zelf te kunnen maken, maar ook bij jullie allemaal te kunnen kijken.Ik ga proberen toch af en toe een kijkje nemen.

Ik ben toevallig zelf ook niet zo lekker, dus 's avonds snel en best moe.Geen zin meer om wat extra te doen en liefst snel naar bed voor dat ik in de nacht weer bij de kleintjes moet zijn.

groetjes

7 opmerkingen:

  1. Hoi Ula
    Ik hoop dat je niet ziek wordt want met 2 kleintjes wordt dat een ramp. Veel plezier met de kleintjes

    Hugs Corry

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hey Ula,

    Niet ziek worden hoor! Ik wens je veel succes en veel plezier met de kleintjes.

    groetjes Renata

    BeantwoordenVerwijderen
  3. aww Ula, hope the children are feeling better soon take care and hugs Jill xx

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Veel succes en sterkte... Doe vooral rustig aan. We zien je kaartjes vanzelf weer langskomen...

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ula,

    Als eerste bedankt voor je lieve reactie op mijn blog en dat je volger bent geworden. (Ik maakte er gewoon een blij sprongetje van).
    Jou blog ziet er echt super uit. Heb hem net helemaal gekeken en gelezen. Wat herkenbaar zijn je verhaaltjes! Je kaarten zijn ook heel mooi. Ik vond de In de Jungle kaart ook heel mooi. Ik heb ook nog vellen 3d liggen, misschien ga ik er ook maar weer eens mee aan de slag.

    Ik ga je ook zeker volgen.

    Groetjes, Karin

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hoi Ula,

    beterschap hoor!
    Ik verheug me alweer op je nieuwe kaarten!
    Liefs,
    Ester

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hoi Ula,

    Bedankt dat je op mijn blog hebt gekeken en er op hebt gereageerd!
    Dat vind ik echt cool.
    Kom je over een tijdje nog eens kijken dan staat de Fun File Folder die ik heb gemaakt erop.

    groetjes van Didy

    BeantwoordenVerwijderen

Hoi,wat leuk dat je langs komt op mijn blog en ik vind het altijd leuk als je een berichtje achterlaat.
Vind je mijn kaarten mooi, dan nodig ik je uit om mij te gaan volgen.
groetjes Ula