Volgers

maandag 13 december 2010

Ik ga verder met...



Lieve bloggers, sorry dat ik de laatste tijd zo weinig laat van me horen en ook weinig nieuws laat zien, maar ik ben nog steeds zo verkouden. Mijn neus doet zeer, mijn hoofd ook en ik ben ook snel moe. Toch probeer ik natuurlijk nog thuis lekker bezig zijn, maar helaas kan ik mijn creaties nog niet op mijn blog laten zien. Wel deze kaart, die is al voor de nieuwe voorraad mijn Kerstkaarten.

Ik heb deze kaart met de skech van KD NL Challenge gemaakt en natuurlijk met de Kerstman!
Verder heb ik de achtergrond met embossing hulst afgewerkt. Op mijn cricut heb ik hulskader en de border met sneeuwvlokjes gemaakt. Het papier is een digi met hele mooie kerststerren.
Ik vond het geheel vol genoeg dus verder geen extra sterren of blaadjes.

Bedankt voor het kijken en groetjes

16 opmerkingen:

  1. Hoi Ulla, je kaartje is erg leuk geworden. Beterschap hoor, je kan beter goed uitzieken zeker met de komende kerstdagen in het vooruitzicht!!
    Groetjes van Ageeth

    BeantwoordenVerwijderen
  2. wat vervelend voor je Ula...hopen dat je je maar snel beter mag voelen...je kaartje is in ieder geval geslaagd...mooi kleurwerk van de kerstman een ook leuke details...beterschap!
    xxx Margreet

    BeantwoordenVerwijderen
  3. prachtig is dit stijlvolle kaartje, en heel veel beterschap

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hij is wel heel mooi geworden Ula!
    Leuk dat je meegedaan hebt met Karen's Doodles NL. En veel beterschap gewenst...

    Groetjes Ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Een mooie kaart Ula. Fijn dat je meedoet met Karen's Doodles NL.
    Heel veel beterschap!
    Groetjes Greet

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Zorg maar dat je gauw beter wordt Ula!
    Het is een heel leuk kaartje geworden. Die border met de sneeuwvlokjes zijn echt mooi! Veel succes met de challenge!
    Liefs Margret

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Deze reactie is verwijderd door de auteur.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. prachtige kaart Ula
    Super dat je meedoet bij Karen's Doodles NL!

    en van harte beterschap

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Leuke kerstkaart Ula, Hoop dat je weer snel opknapt! Bedankt dat je weer meedoet met Karens Doodles NL!

    gr. Renata

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Hoi Ula ,wat vervelend dat je zo lang verkouden blijft met alle ongemakken die daar bij horen.
    Eerst maar goed uitzieken hoor en dat bloggen dat komt wel weer.
    Je kaart is weer geweldig gaaf!!!
    Mooi papier en een hele leuke kerstman.
    Beterschap en de groetjes Jannie.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Een leuke kaart hoor, mooie kleuren, leuk dat je weer meedoet met Karens Doodles, groeten Marion.

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Dit kaartje is erg leuk Ula, wat vervelend dat je je niet lekker voelt. Hopelijk knap je snel weer een beetje op! Doe je ook weer mee met onze nieuwe challenge? Hij staat alweer op het blog van KD NL!
    Liefs,
    Mariska

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Hele mooi kaart Ula.Bedankt voor het meedoen met onze challenge bij KD NL

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Wat een prachtige kaart Ula,leuke stempel,mooi ingekleurd.
    Geweldig papier heb je gebruikt.
    Beterschap meis,doe het maar rustig aan,en denk aan je zelf.

    Liefs Riet.

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Wat een mooie traditionele kerstkaart, leuk die sneeuwvlok rand.

    Liefs, Karen's Doodles NL!

    Renata

    BeantwoordenVerwijderen
  16. leuk kaartje
    leuk datje meedoet aan karen doodles nl
    liefs anja

    BeantwoordenVerwijderen

Hoi,wat leuk dat je langs komt op mijn blog en ik vind het altijd leuk als je een berichtje achterlaat.
Vind je mijn kaarten mooi, dan nodig ik je uit om mij te gaan volgen.
groetjes Ula