Volgers

dinsdag 28 december 2010

Toch nog een winterkaartje ...



Ik kon het niet laten en ik heb nog een winterkaartje gemaakt. Het blijft moeilijk als je een keer begonnen bent. Ook een aantal mooie en lieve stempels zorg ervoor, dat ik toch nog eentje met die en nog eentje met de andere wil gaan maken! Dit keer heb ik weer een schattig stempeltje van Penny Black gebruikt. Zo lief en klein!
Ook wilde ik mijn nieuwste aanwinst (sterren mal van MD), die ik als kadootje heb gekregen uitproberen, dus ging ik aan de slag met een ronde kaartje. De challenge van Penny Black at Allsorts vond ik zelf zeer toepasselijk klinken ... Beauty is in the Eye of the Beholder.
Zo mooi gezegd! En daarom heb ik mijn kaartje ervoor aangemeld. Bij Fussy and Fancy FCh willen ze graag SNOW zien!

Bedankt voor het kijken en groetjes

12 opmerkingen:

  1. Beautiful card, gorgeous dies!
    Thanks for playing with PB@A, welcome
    back at the January Challenge,
    Happy New Year;-))m

    BeantwoordenVerwijderen
  2. wat een lief kaartje in pastelkleuren, Ula....mooie mal...lief stempeltje en mooi gekleurd...succes met de challenge!
    xxx Margreet

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Gorgeous card, love the colours!

    Thanks for sharing at Penny Black at Allsorts, hope to see you soon again.

    Maarit

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een prachtige kaart Ula,lief die stempel,mooi papier en kleuren.

    Liefs Riet.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Jee wat is dit mooi Ula, zeer zeker in dat mooir rose!!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een super super lief kaartje Ula.Heel mooi die sterren mal samen met de nestabilitie.

    Fijne dag ,Groetjes Jannie.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Oh this is adorable and gorgeous too.
    luv
    Debby

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Een erg mooie kaart weer Ula!! Mooi papier gebruikt en die ml is ook zo leuk.
    Succes met de challenge!
    Liefs Margret

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een schatje zeg,superleuk.

    Groetjes Esther

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Hi Ula

    Lots of gorgeous layers and elements to your card.

    Beautiful colouring of your image too.

    Thank you for sharing with Penny Black at Allsorts this month.

    Love Jules xx

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat een superleuk kaartje Ula. Zulke lieve kleurtjes en zo'n schattig stempeltje. Heel erg mooi geheel!

    groetjes, Elly

    BeantwoordenVerwijderen

Hoi,wat leuk dat je langs komt op mijn blog en ik vind het altijd leuk als je een berichtje achterlaat.
Vind je mijn kaarten mooi, dan nodig ik je uit om mij te gaan volgen.
groetjes Ula