Volgers

dinsdag 21 december 2010

Ik heb gewonnen!


Als dat geen leuk begin van de kerstdagen is!
Ik heb bij KD USA Challenge meegedaan met mijn goud-en-zilverkaart.
Ik kon mijn ogen niet geloven, maar ik heb wel gewonnen. Ik mag dus lekker 3 stempels uitkiezen.
Dus wat ik zeggen wil, kom op meiden en ga ook jullie geluk beproeven. Je kunt altijd met een van Karens Doodles Challenges meedoen. Één is voor USA en de andere landen en de tweede is lekker hier in Nederland.
Alle mooie en leuke Karen Doodles stempels (digi en rubber) kun je op haar blog bekijken.
En zeg nou zelf ze zijn toch erg leuk!

Bedankt voor het kijken en groetjes

6 opmerkingen:

  1. wat gaaf voor je, gefeliciteerd met je gewonnen prijs

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi Ula,

    Hartelijk gefeliciteerd met die leuke prijs, dat is altijd leuk iets gratis uitzoeken, veel plezier ermee.
    Fijn feestdagen
    groetjes Eline

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat goed! Alleen jammer dat ik niet heb gewonnen.Geintje hoor! Je hebt het echt verdiend het was zo'n mooie kaart!
    Veel plezier met uitzoeken!

    Liefs Margret

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Proficiat Ula.....verdiend gewonnen met dit lieve kaartje!
    xxx Margreet

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Gefeliciteerd met je gewonnen prijs. Leuk kerstkadootje!!!!!! Geniet ervan.
    Groetjes van Ageeth

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Gefeliciteerd! Het is een prachtige kaart.

    Gr Linda

    BeantwoordenVerwijderen

Hoi,wat leuk dat je langs komt op mijn blog en ik vind het altijd leuk als je een berichtje achterlaat.
Vind je mijn kaarten mooi, dan nodig ik je uit om mij te gaan volgen.
groetjes Ula