Volgers

vrijdag 17 december 2010

Magnolia Kerstkaartje


Het is zo lang geleden, dat ik mijn Magnolia stempels heb gebruikt. En omdat ik er nog steeds niet genoeg van kan krijgen, ben ik er gretig mee begonnen.
Dit keer lekker blauw-goudgeel en daarom vond ik het leuk om ook mijn blog LO aan te gaan passen in bijpassende kleuren. Ja, dat doe ik met de kaartjes en de anderen met de kerstboom die niet bij het interieur past (toch meid ;D) hi, hi, hi. Ik heb Tilda met copics ingekleurd en lekker zacht gehouden.

Bedankt voor het kijken en groetjes

9 opmerkingen:

  1. Wat een mooie kaart. Magnolia stempels blijven leuk he! Die sprieten op je kaart links boven vind ik ook zóó mooi bijpassen.

    Liefs margret

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Schattig kaartje geworden.
    Hele leuke details ook.

    Groetjes Esther

    BeantwoordenVerwijderen
  3. mooi Magnoliakaartje Ula...leuk om een krans van de takjes te maken.....fijn weekend!
    xxx Margreet

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Prachtige kaart Ula!
    Liefs, Sandra

    BeantwoordenVerwijderen

Hoi,wat leuk dat je langs komt op mijn blog en ik vind het altijd leuk als je een berichtje achterlaat.
Vind je mijn kaarten mooi, dan nodig ik je uit om mij te gaan volgen.
groetjes Ula