Volgers

zaterdag 16 november 2013

Bloemen voor het hele jaar....








Hallo allemaal,
Ik wil jullie even een van mijn projecten laten zien, die te maken heeft met mijn opleiding.
Ik moest van school een activiteit voorbereiden die geschikt was voor onze cliënten.
Ik heb besloten 3 bloemstukjes voor op de tafel met de bewoners te maken. Zo hadden we samen een gezellige middag gehad en een leuke versiering voor op de tafels overgehouden.

Het was nog best veel werk, maar gelukkig met een paar extra handen en erg handige en mooie bloempons van Stampin' Up, heb ik genoeg bloemen kunnen voorbereiden.

Alle bloemen lekker naast elkaar met een lijmpistool voor extra stevigheid geplakt.
Als extra een paar blaadjes gemaakt met een Sizzix-mal en met mijn Cameo, en met een embossingmal en verf bewerkt.
De bedoeling is dat je met elk seizoen wat anders onder de bloemen kunt steken (kersttakjes, lentetakjes). Zo kunnen wij de bloemstukjes het hele jaar door goed gebruiken zonder vergeten water te geven. ;D.
De foto's zijn op een ander tijdstip genomen en dat zorgt voor de verschillen in kleuren.

Bedankt voor jullie lieve reacties

10 opmerkingen:

  1. Schitterend gemaakt Ula! Wat een werk is niet in gaan zitten. Maar er staat wel iets moois op tafel. Welke pons heb je gebruikt? Dat kan ik zo 1,2,3 niet zien.

    Groetjes Gerda

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Jeetje dat zal een werk geweest zijn, wowww heel mooi
    al die bloemen, daar heb je idd wel een heel jaar door
    plezier van !
    Gezellig (knutsel) weekend ☺
    Liefs van Erica ☼

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hoi Ula
    Dat zijn schitterende bloemen en een heel karwei zo te zien. Heel mooi geworden. Leuke activiteit voor je opleiding, lijkt me een hele uitdaging. Groetjes Maria

    BeantwoordenVerwijderen
  4. leuk als je zoiets kan maken voor je opleiding.
    ziet er heel goed uit.
    groetjes rian

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Dat ziet er prachtig uit zeg! Wat een klus! Maar met een super resultaat:)

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat mooi!! en een goed idee.
    Groetjes Ageeth

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Prachtige bloemstukjes Ula. Daar heb je lang plezier van.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. WAT GAAF !! En wat leuk dat je ook in de opleiding wel lekker creatief bezig kunt zijn .... Het zijn erg leuke bloemstukjes geworden. Handig die pons daarvoor. Liefs , Christa.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Schitterend, wat mooi gedaan en wat een leuk idee om dit met elkaar te doen!

    BeantwoordenVerwijderen

Hoi,wat leuk dat je langs komt op mijn blog en ik vind het altijd leuk als je een berichtje achterlaat.
Vind je mijn kaarten mooi, dan nodig ik je uit om mij te gaan volgen.
groetjes Ula