Volgers

maandag 11 november 2013

DML #68



Vandaag gaat ook van staart een nieuwe uitdaging bij DML.
Het thema voor deze keer heb ikzelf verzonnen: "Lichtjes, lampjes, maak het gezellig in de donkere dagen...". Alvast nog een kaart voor de kerst!
Ik heb genoeg mallen hiervoor gebruikt (Go Kreate, Magnolia, MFT en WoJ).
De meeste accentjes heb ik met glitter, Gesso en metallic acrylverf bewerkt. Ik ben zelf ermee tevreden.
Ik krijg het er lekker warm van en ik ben gek op lichtjes in deze donkere dagen.
Vanavond wordt het hier in Noord-Holland ook St. Maarten gevierd en de kinderen gaan buiten met hun lampionnen en lichtjes, zingend bij de deur om snoepjes te vragen.
En nog even dan komen Sint en Piet en daarna de kerstdagen.
Zo gezellig allemaal!!

Bedankt voor jullie lieve reacties

5 opmerkingen:

  1. Deze is ook erg leuk Ula je ziet er van alles op
    groetjes Rian

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Die is heel gezellig geworden je kaartje !
    Fijne nieuwe (knutsel) week ☺
    Liefs van Erica ☼

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hoi Ula
    Een schitterende kaart met heel veel kleur werk. Wat mooi gedaan. Groetjes Maria

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hoi Ula , je hebt idd. een erg leuke challenge verzonnen. Dit wordt de tijd van gezelligheid in huis met kaarsjes. Ik houd er wel van. Je kaart is prachtig en je voelt de warmte bijna .... Die lantaarntjes zijn gaaf ! Die heb je zeker met je snij-machine gemaakt ?? xx Christa.

    BeantwoordenVerwijderen

Hoi,wat leuk dat je langs komt op mijn blog en ik vind het altijd leuk als je een berichtje achterlaat.
Vind je mijn kaarten mooi, dan nodig ik je uit om mij te gaan volgen.
groetjes Ula