Volgers

maandag 4 november 2013

Extra inspiratie CCC #30





Hier mijn creatie voor de lopende uitdaging bij CCC: "NIET VIERKANT OF RECHTHOEKIG".
De dagen en weken vliegen tegenwoordig zo snel voorbij, dat ik bijna vergeten ben hier te plaatsen.
Het patroon is van Cards-etc-Shop. Ook onze sponsor voor deze uitdaging. In plaats van chocolaatjes heb ik zeeproosjes erin gedaan.
Behalve versieringen, heb ik alles met mijn Cameo gemaakt.
Jullie hebben nog een week de tijd om mee te doen. Dus vind je het leuk en zoek je een leuke uitdaging, doe dan mee!
Succes!

Bedankt voor jullie lieve reacties

3 opmerkingen:

Hoi,wat leuk dat je langs komt op mijn blog en ik vind het altijd leuk als je een berichtje achterlaat.
Vind je mijn kaarten mooi, dan nodig ik je uit om mij te gaan volgen.
groetjes Ula