Volgers

maandag 11 november 2013

CCC #31 LINT OF KANT




Met een leuke sneeuwpoppenstempel van onze sponsor (Meljen's Designs-Caroling Snowmen) heb ik deze kaart voor de nieuwste uitdaging bij CCC gemaakt.
Wij willen graag dat je lint of kant op je creatie gebruikt.
Dus je bent verder helemaal vrij om hiermee wat moois te maken.

Verder heb ik de achterkant van de kaart met de stempelset (Snowflake Soiree), 3 kleuren inkt en embossingpoeder van Stampin Up gemaakt. De kleine Helleborus (nieskruid/kerstroos) bloemen heb ik met een mal gemaakt.



Bedankt voor jullie lieve reacties

6 opmerkingen:

  1. hij is zo leuk, vindt de kleuren ook helemaal top.
    Groetjes Rian

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Absolutely gorgeous and adorable too.
    luv
    Debby

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Prachtige kaart Ula! Je gestempelde achtergrond is helemaal top.
    Groetjes, Liselot

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Zo die is mooi zeg in deze kleuren, heel apart en gaaf !
    Fijne nieuwe (knutsel) week ☺
    Liefs van Erica ☼

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Heel mooi kerstkaartje en de achterkant is ook mooi met deze stempels. Groetjes Maria

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hele leuke kaart Ula.... lieve kleurtjes!!!
    grt Angela

    BeantwoordenVerwijderen

Hoi,wat leuk dat je langs komt op mijn blog en ik vind het altijd leuk als je een berichtje achterlaat.
Vind je mijn kaarten mooi, dan nodig ik je uit om mij te gaan volgen.
groetjes Ula