Volgers

maandag 19 december 2011

DML #22-Maak een kerstversiering...



Hier nog een paar detailfoto's:





Vandaag hebben wij een hele dankbare uitdaging voor jullie bij Dutch Magnolia Lovers:
"Maak een kerstversiering" voor je kerstboom, tafel, krans, deur, raam, noem maar op!

Naar aanleiding van mijn laatste tutorial bij KD NL heb ik nog een versiering nu voor eigen gebruik gemaakt en die ga ik binnen van de krans op de deur ophangen.
Het is niet moeilijk en ik kan snel aan een paar lege WC rolletjes aankomen. Dit jaar merk ik, dat ik qua kleuren het meest met blauwe tinten voor Kerst bezig ben geweest.
Deze ook met zachte blauwe tinten, wit en een beetje zilver.
De basis heb ik met acrylverf (zacht blauw) geverfd.

Voor de voorkant heb ik twee soorten lint uit tuincentrum gebruikt, dan krullen van Magnolia en cirkel van Nellie Snellen. Op de grote sneeuwvlok heb ik mini kristalletjes geplakt en midden een pareltje gemaakt met Perlen pen. De grote strik met grote parelbrad vast gemaakt en het afdrukje van Tilda met een beetje zilver glitter, smooch(wit) en de rand met Distress stickles (Weathered Wood) versierd.
Op de achterkant heb ik eerst lint met witte bolletjes geplakt, de krullen van Magnolia op kleur met Glimmer Glam(Blizzard) gebracht (extra glanz met een beetje glitter) en dan de andere cirkel van Nellie Snellen.
De tekst erachter heb ik met Distress cracle paint eerst bewerkt en daarna met Tumbled Glass(Stain) en de kerstster gemaakt met behulp van een esdoornblad ponsje. Dan eerst een MS vlok en als laatste een houten vlok op kleur met acryl verf en Glossy Accents erop geplakt. Voor het ophangen heb ik ijzerkoord gebruikt.

Challenges:
- 7 kids challengeblog - christmas decorations
- Magnolia stamp lovers - winter wonderland
- Simply magnolia - christmas challenge

Bedankt voor jullie lieve reacties
groetjes

15 opmerkingen:

  1. OOH wat een beauty zeg!! Geweldig mooi!!

    groetjes, Elly

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ooohh ik vind het geweldig mooi!!! Super in die blauwe kleurtjes, erruuuggg mooi!!!!

    gr. arjette.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik vind hem helemaal leuk geworden.

    Groetjes Esther

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Dat ziet er prachtig uit Ula....ook ik ben dit jaar gek op blauw voor kerst!
    xxx Margreet

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ula, wat een mooie kerst versiering! Ik vind hem echt super!

    Groetjes, Karin

    BeantwoordenVerwijderen
  6. wat een super mooie kerst hanger grt jans

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hoi Ula, wat leuk is ie geworden zeg. Op alle verschillende foto's krijg je wel een duidelijk beeld hoe alles in elkaar zit, toppie
    ! Groetjes, Jeanet

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Ohhh wowwwww Ula,wat schitterend gemaakt,lief die stempel,mooi ingekleurd.
    Prachtige details.

    Liefs Riet.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Schitterende kerst creatie Ula!
    groetjes Yvonne

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Hoi Ula, super mooi meid.

    Groetjes en liefs van Ineke

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat een geweldig mooie kersthanger Ula, super gaaf!
    Groetjes van Jacqueline

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Hoi Ula , ik vind het een geweldig mooie hanger !! Een sieraad aan je deur. Christa.

    BeantwoordenVerwijderen
  13. wow, this is stunning!! I absolutely love it!!!!
    Thank you so much for joining us at MSL!
    xoxo

    BeantwoordenVerwijderen
  14. This is just beautiful. Love this wonderful ornament & the silver really makes it pop !!!
    Janie

    BeantwoordenVerwijderen

Hoi,wat leuk dat je langs komt op mijn blog en ik vind het altijd leuk als je een berichtje achterlaat.
Vind je mijn kaarten mooi, dan nodig ik je uit om mij te gaan volgen.
groetjes Ula