Volgers

vrijdag 2 december 2011

KD NL-Tutorial #15



Goedemorgen,

Zo, het is 2 december al en ook weer vrijdag, dus tijd voor een nieuw workshopje bij KD NL voor jullie!
Deze keer was het mijn beurt om het voor te bereiden
.
Ik heb een zak van Sinterklaas gemaakt. Het is helemaal niet moeilijk om te maken, dus jullie kunnen het snel nog voor de pakjesavond in elkaar knutselen!
Kom je toch maar tijd te kort, dan kun je hem altijd nog voor de kerstdagen maken! :D

Wil je het patroontje ontvangen, neem dan contact met mij op via mijn mail.


Ik heb ervoor pepernoten-design papier gebruikt, een stukje koord, borderstans met huisjes, mini labeltje en natuurlijk heel toepasselijke digi van Karen Doodles: "Sinterklaas Kapoentje"
en is net als veel andere hele leuke stempels in haar winkel te vinden.


Bedankt voor jullie lieve reacties
groetjes

6 opmerkingen:

  1. heel leuk gemaakt ÜLa, ik zou bijna zo'n muis of kikker pakken heelrijk proef ze al!!!

    groetjes Annemarie en merit

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Schitterend gemaakt Ula! En pepernoten-design papier...ik wist niet eens dat het bestond:-)
    Groetjes Mieke

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hoi Ula , wat leuk gemaakt !! Erg leuk voor een surprise of zo. En dat pepernoten-papier is super.... Christa.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wauw wat een super gave creatie Ula, supers!!!!

    Lieve groetjes Marja.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hoi Ula wat een super gave creatie heb je gemaakt.
    Het papier is ook heel mooi,mijn dochter heeft het vroeger ook al eens gebruikt.

    Groetjes Jannie

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat leuk Ula! Deze ga ik zeker eens maken. Dank je wel voor het vele werk dat je telkens voor de tuts doet. Ik weet uit ervaring dat het veel werk is.
    Liefs Margret

    BeantwoordenVerwijderen

Hoi,wat leuk dat je langs komt op mijn blog en ik vind het altijd leuk als je een berichtje achterlaat.
Vind je mijn kaarten mooi, dan nodig ik je uit om mij te gaan volgen.
groetjes Ula