Volgers

vrijdag 2 december 2011

Zak van Sint

Benodigheden:
- 3x A4 wit papier (en potlood)
- 1x cardstock
- 1x designpapier A4
- stempelafdruk
- goud koord (ca. 20 cm lang),
- schaar, liniaal, vouwbeen (of embossing pen),
- dubbelzijdig plakband/ tape, lijm

Je kunt gebruik maken van twee mogelijkheden:
  • Print eerst het patroon-3 aparte vellen (je kunt het als een patroon HIER vinden.) op A4 formaat wit papier.
  • Knip alle delen uit.
  • Vouw rilrandjes van basis zak, dan het klein doosje zelf en plak deze in elkaar.

  • Plak nu design stukjes op de zak zelf.
  • Nu plak je het op de bodem van de zak en aan een zijkant vast.
  • Versier nu naar eigen wens de zak en maak het koortje boven dicht maar niet te strak. Houw nog de rekening met het klein kadootje.
  • De gebruikte stempel:- Sinterklaas Kapoentje
    Heel veel plezier met het maken van dit erg handige zakje voor b.v. de schoentjes! ;D

    groetjes Ula

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Hoi,wat leuk dat je langs komt op mijn blog en ik vind het altijd leuk als je een berichtje achterlaat.
Vind je mijn kaarten mooi, dan nodig ik je uit om mij te gaan volgen.
groetjes Ula