Volgers

vrijdag 23 december 2011

Kerstkaartje #14





Hier een kaart, die ik met mijn cricut heb uitgesneden.
Ik heb het papier van BoBunny gebruikt en voor de achtergrond embossing mal met de tekst: "Merry Christmas".
Tilda is met de aqua promarkers ingekleurd en de rest met distress inkt, distress cracle pain en acrylverf. De pareltjes heb ik met mijn parlen pen gemaakt.
En het belangrijkste, de afzender vond die ook mooi en dat is het allerbelangrijkste! ;D

Bedankt voor jullie lieve reacties
groetjes

5 opmerkingen:

  1. Ik kan jullie zeggen : In het echt is hij nog veel mooier !! Hij staat hier te pronken op de kast. Ik ben er erg blij mee. Ula , nogmaals dank. Fijne kerstdagen !! Christa.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. prachtig Ula.
    Supermooi ook, deze kleurtjes

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Kan me voorstellen dat Christa hem prachtig vond.want dat iestie ook! Fijne kerstdagen!
    xxx Margreet

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Leuk dat je jouw mooie kaartjes ook in detail laat zien zodat we weten hoe het in elkaar is geknutseld.
    Dat we ook workshops hier kunnen vinden is voor mij helemaal een reden om regelmatig aan te wippen. Ik ben namelijk gek op workshops omdat ik dan weer eens wat anders doe dan mijn 3D en borduurkaartjes maken.
    Groetjes,
    Fijne feestdagen en een goed, creatief 2012
    Joke sk

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hallo Ula,

    leuk om hier jouw blog te leren kennen.
    Ik heb ook al gezien dat je ook workshops in je blog zet.
    Dan heb je aan mij een goeie want ik vind workshops heel leuk om te doen omdat ik dan ook wat andere technieken gebruik dan wat ik normaal doe.
    Soms heb je een apparaat nodig maar aangezien ik geen hulpapparaten zoals o.a. Double Do heb probeer ik daar iets op te vinden zodat ik toch bij het resultaat kom wat bedoelt is.
    Maakt je wel extra creatief in denken. :)

    Groetjes, fijne feestdagen en een heel goed, creatief 2012.
    Joke sk (mijn icoontje is een muisje met een bloem voor jou in de hand)

    BeantwoordenVerwijderen

Hoi,wat leuk dat je langs komt op mijn blog en ik vind het altijd leuk als je een berichtje achterlaat.
Vind je mijn kaarten mooi, dan nodig ik je uit om mij te gaan volgen.
groetjes Ula