Volgers

zaterdag 17 december 2011

Kerstkaartje #9


Nu mijn kerstkaarten voor dit jaar klaar zijn, kan ik ze hier langzaam ook gaan showen.
Het kan nu nog even voor dat de familie en vrienden binnen stromen. Onze dochter viert haar 16!!! verjaardag en later in de avond samen met haar vriendengroep.
Ze is morgen pas echt jarig, maar i.v.m. langer zitten hebben we gekozen om het vandaag te gaan vieren. Zo kunnen de jongeren en de ouders nog even uitslapen morgen.
De slingers met de cijfers 16 hangen al en de taarten staan lekker in de koelkast...

Hier dus nog even over mijn kaartje. Het is een schommel/wiebel kaartje geworden voor een stel vrienden, die niet van zachte en lichte kleuren houden.
Ik heb voor Snoesje gekozen, omdat ik ze al zo lang niet meer heb gebruikt en ze zijn toch wel erg lief.
Met MFT stans heb ik de sterren uitgestanst. De rand met ijspegels is van MS en uit glitterpapier geponst. Op de takjes heb ik nog een beetje sneeuw gedaan en voor het bontrandje Liquid Apllique gebruikt.

Bedankt voor jullie lieve reacties
groetjes

6 opmerkingen:

  1. Hoi, van harte gefeliciteerd met je dochter...maak er een leuke dag van.

    Zo een schommelkaartje staat ook nog op mijn lijstje...maar die van jou is super...

    Groetjes Thea

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Prachtig zijn je Kerstkaarten! Ik hou meer van die hieronder dan deze met de felle kleurtjes, maar dat is dan ook heel persoonlijk! Je kaartjes zijn stuk voor stuk mooi afgewerkt!!!!Knap werk, diegene die ze mogen ontvangen zullen er heel tevreden mee zijn!!!!!
    Veel liefs en fijn verjaardagsfeest!
    Celia.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een prachtig schommelkaartje, heel leuk!!!
    Gefeliciteerd met je dochter, veel plezier vandaag!!

    gr. Arjette.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Gefeliciteerd met je dochters 16de verjaardag! En wat een leuke wiebelkaart heb je gemaakt... Staat ook nog op mijn to do list, maar die is eindeloos lang:-)
    Groetjes Mieke

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Leuk kaartje Ula en gefeliciteerd met je dochter !

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Gefeliciteerd met je dochter Ula, dat jullie maar een fijne en gezellige dag mogen hebben.
    Ja kaart is harstikke gaaf.
    groetjes Yvonne

    BeantwoordenVerwijderen

Hoi,wat leuk dat je langs komt op mijn blog en ik vind het altijd leuk als je een berichtje achterlaat.
Vind je mijn kaarten mooi, dan nodig ik je uit om mij te gaan volgen.
groetjes Ula