Volgers

zondag 11 juli 2010

Beter worden....



Gisteren moest ik gewoon nog een kaart maken!
Ik heb altijd wat moeite met warm weer en probeer daardoor niet te veel, mijn lieve naasten mee lastig vallen.Maar omdat de laatste dagen echt extreem warm weer is, loop ik al aardig te mopperen en alles is net te ... hrr... :(
Dus heb ik besloten een beetje afstand te houden en de kaartjes gaan maken.Zo blijf ik tenminste een stuk rustiger.De ventilator ging aan en zo ging het weer ietsje beter.Ik heb hier weer eigen digi ontwerpje gebruikt.

GEBRUIKTE MATERIALEN:
Papier: blauw, wit, parelmoerpaars en scrappapier
Stempels: Eigen digi tekst 
Ponsen: nestabilities, MS borderpons bloemen en EK pons bloem en blaadjes  
Embellishments: perlen-pen  

Bedankt voor het kijken en groetjes

3 opmerkingen:

  1. prachtig en heel stijlvol is dit kaartje

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een prachtig kaartje heb je gemaakt ondanks de warmte Ula.
    Mooi die tekst op die nestabilitie.

    Groetjes Jannie.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een schitterende kaart Ula.

    Liefs Riet.

    BeantwoordenVerwijderen

Hoi,wat leuk dat je langs komt op mijn blog en ik vind het altijd leuk als je een berichtje achterlaat.
Vind je mijn kaarten mooi, dan nodig ik je uit om mij te gaan volgen.
groetjes Ula