Volgers

zondag 4 juli 2010

WK en Freebie


Ik heb bij Angelique aan de wedstrijd voor onze eigen Nederlands elftal meegedaan.Beide keren had ik het juist al met de laatste wedstrijd met Brazilië had ik een beetje mijn twijfels...
Ik vond het super leuk van haar om zo'n kans aan ons te geven! Nog BEDANKT meid!

Om iedereen ook lekker blij te maken, geef ik nog een FREEBIE stempel weg.
Als je hem leuk vindt, dan mag je hem meenemen!
Laat a.u.b. een reactie achter, dan weet ik het ook dat je geweest bent.
Kijk voor nog meer leuke stempels op de sidebar en klikt op het logo.

Bedankt voor het kijken en groetjes

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Hoi,wat leuk dat je langs komt op mijn blog en ik vind het altijd leuk als je een berichtje achterlaat.
Vind je mijn kaarten mooi, dan nodig ik je uit om mij te gaan volgen.
groetjes Ula