Volgers

zondag 18 juli 2010

En de WINNAAR is bekend!!!


Ik wil jullie eerst allemaal bedanken voor de hele leuke reacties en dat jullie mee wilden doen aan mijn candy!
Helaas dit keer heb ik een winnaar moeten kiezen en dat heb ik met lotjes trekken gedaan.
En het is geworden .... Margreet gefeliciteerd meid!
Wil je me nog je adresgegevens via e-mail doorgeven, dan stuur ik de prijs nog een dezer dagen naar je toe!
Erg veel plezier ermee!
En nu langzaam naar de volgende 100 volgers.

Bedankt voor jullie reacties en groetjes

5 opmerkingen:

  1. Oo Wat jammer, maar er kan maar één de winnaar zijn.

    Margreet van harte gefeliciteerd met je prijs.

    Groetjes Jannie.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Margreet gefeliciteerd en Ula bedankt dat we kans konden maken op deze Candy!.


    Groetjes Karin

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hartelijk gefeliciteerd Margreet, snik snik dat ik het niet ben geworden.
    Liefs Marjon

    BeantwoordenVerwijderen
  4. dank je wel voor de lieve felicitaties, dames....wat super dat ik gewonnen heb.....ik ga je mailen Ula!
    xxx Margreet

    BeantwoordenVerwijderen

Hoi,wat leuk dat je langs komt op mijn blog en ik vind het altijd leuk als je een berichtje achterlaat.
Vind je mijn kaarten mooi, dan nodig ik je uit om mij te gaan volgen.
groetjes Ula