Volgers

woensdag 21 juli 2010

Niet helemaal lekker

He, he, het gaat weer iets minder, dan ik hoopte.In het weekend het keel ontsteking en het ergste is, dat ik daardoor erg slecht kan slapen en heel erg moe ben geworden.Ik ben toch naar de dokter gegaan, omdat ik ook last van mijn kaak en tanden kreeg. En paar jaar geleden had ik het dubbel te pakken (virus en bacterie) Volgens dokter heb ik dit keer een virus, dus hij kon me weinig geven.Extra rust, op tijd naar bed, veel koud drinken en als het nodig is een pijnstiller. Als extra op maandag nog  een migraine lichter dan normaal, dus misschien een combinatie van beide (de keel en het weer).Gisteren heb ik het erg rustig gedaan en 's avonds gingen we lekker met de kinderen samen weg een strandwandeling te maken. Heerlijk en water op je voeten ook zo lekker verkoelend!!!

Ik voel me vandaag al een stuk beter.Vannacht best goed geslapen, maar de andere hadden mijn gesnurkt gehoord ;O
Ja, dat krijg je als je zo moe bent en ook alles in je keel en neus verstopt raakt! Pfff!!!

Ik hoop, dat ik vandaag nog een kaartje kan lekker maken en misschien volgende week lekker een pauze voor dat we op vakantie gaan.

Bedankt voor het kijken en groetjes

5 opmerkingen:

  1. he wat vervelend nu allemaal voor je, heel veel beterschap ermee

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ach wat vervelend Ula al die narigheid.
    Doe lekker rustig aan en beterschap.

    Groetjes Jannie.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Nou rustig aan dan maar.
    Het koele weer een paar dagen zal je goed doen.

    Groetjes esther

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Oh Ula,
    dat klinkt helemaal niet lekker.
    Wens je veel beterschap en geniet van je vakantie.
    Groet
    Bianca

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Gelukkig voel je je alweer ietsje beter Ula. Heel veel beterschap!
    Liefs, Sandra

    BeantwoordenVerwijderen

Hoi,wat leuk dat je langs komt op mijn blog en ik vind het altijd leuk als je een berichtje achterlaat.
Vind je mijn kaarten mooi, dan nodig ik je uit om mij te gaan volgen.
groetjes Ula