Volgers

zaterdag 31 juli 2010

Een beetje te fanatiek?

Sorry meiden, dat ik te intensief zichtbaar ben in het blog-land, maar ik ben nog even niet te stoppen. Het weer is heerlijk om te knutselen en mijn kaarten voorraadje moet ook langzaam aangevuld worden.Volgende week komen een paar dames wat kaartjes uit te zoeken, dus wil ik genoeg qua keuze hebben. Ik laat daarna een klein stukje zien, wat ik in opdracht en ook tussendoor heb gemaakt. Ik ga ook nog een doosje of tasje maken en ja, dat komt door al die prachtige creaties van Jannie!
Dus ik ga nog heel even verder nu al toch lekker vakantie is en ik hoef niet te veel op de tijd letten!!! ;D

groetjes

2 opmerkingen:

  1. Hoi Ula,
    Nou mij plaag je niet hoor met al je mooie creaties.
    Je gaat maar lekker door, ik wilde dat ik net zoveel inspiratie had als jij, heb een mega grote zomer dip.
    Leuk dat mijn tasjes en doosjes voor jouw weer inspiratie geven en bedankt voor de link lief van je.
    Wil je nog patronen voor de doosjes en tasjes ???
    Fijne zondag en de crea groetjes Jannie.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Maak toch niks uit zoveel creaties.
    IK heb zelf nl nog wel eens dat er een inspiratieloze dip tussen door komt en dan moet dus als je zo lekker bezig bent niet stoppen.haha

    Groetjes Esther

    BeantwoordenVerwijderen

Hoi,wat leuk dat je langs komt op mijn blog en ik vind het altijd leuk als je een berichtje achterlaat.
Vind je mijn kaarten mooi, dan nodig ik je uit om mij te gaan volgen.
groetjes Ula