Volgers

zondag 7 juni 2009

Een boekenlegger-DDC #19




Wat een leuke uitdaging van DDC en ook nog heel erg praktisch!
Hier is die dus en heel anders geworden, dan ik eerst gepland heb.

Dat moest eigenlijk een traditionele boekenlegger worden, maar uiteindelijk koos ik voor een speelse vorm.Wel een die voor zich zelf spreekt.De uil een wijze en slimme vogel en het symbool van lezen, leren en scherpzinnig  zijn.

Om deze vogel een beetje minder stijf te doen overkomen, heb ik wat "zachte veren" met pons gemaakt en met inkt bewerkt.Zij kreeg ook nog een organza lint als een staart, zo kun je altijd goed zien waar je gebleven was.
Voor een korte pauze bij het lezen van de pagina, kun je even je oog laten vallen op IETS anders en even dromen.

Ik denk dat ik er nog een ga maken.Ik heb er dan een voor mijn veel lezende vriendin en voor mij zelf ... natuurlijk!  ;-))

BEDANKT VOOR HET KIJKEN

3 opmerkingen:

  1. Wat heb je dat prachtig gemaakt Ula, de stempel vind ik geweldig.

    Liefs Riet.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Een ontzettend gave boekenlegger Ula, echt helemaal origineel! Leuk dat je meedoet met onze challenge :D

    Groetjes,
    Erica

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat ontzettend leuk! Prachtig Ula!!!

    BeantwoordenVerwijderen

Hoi,wat leuk dat je langs komt op mijn blog en ik vind het altijd leuk als je een berichtje achterlaat.
Vind je mijn kaarten mooi, dan nodig ik je uit om mij te gaan volgen.
groetjes Ula