Volgers

woensdag 3 juni 2009

Sketch #24-Bit o' bling

Voor Cute Card Thursday heb ik dit kaartje gemaakt.
Ik heb
sketch #24 van Sandra (Forever Friends challenge) voor gebruikt.En omdat ik de opzet grappig vond, dacht ik meteen aan mijn nieuwste stempeltje van Forever Friends.Om het nog spelser te maken en leuk voor een jarig, muzikaal kind, heb ik het een beetje meer BLING versierd.Ik vind altijd een uitdaging om te kunnen laten zien, dat je ook een leuk kaartje stuk kleiner kunt maken.
Dit kaartje is 13x 13 cm groot.

Op achtergrond embossing kaartje met muzieknoten, scrappapier met een beetje glitter
en ook nog op de lila cirkel transparante flower-dots geplakt.

Het beertje voor de eerste keer met copic's ingekleurd!

Papier: Bazzix cardstock lila, ColorCore paars en Design Papers (Glitter accents paper)
Stempels: Forever Friends,
Embellishments: gestanste bloemen van Cuttlebug, parels, glitter steentjes, mini cirkel pons en nestabilities
Color Medium: Cat's Eye en copic's markers

BEDANKT VOOR KIJKEN

2 opmerkingen:

  1. lovely card!!!thanks for joining the ff-challenge this week.

    Hugs Sandra

    BeantwoordenVerwijderen
  2. wow, fabulous card, I have never seen this bear image before is it a new stamp???
    you made a very nice card with the musical theme, I love it.

    Thank You for joining us this week on the Forever Friends challenge, hope to see you again soon ;o)
    Crafteresa xx

    BeantwoordenVerwijderen

Hoi,wat leuk dat je langs komt op mijn blog en ik vind het altijd leuk als je een berichtje achterlaat.
Vind je mijn kaarten mooi, dan nodig ik je uit om mij te gaan volgen.
groetjes Ula