Volgers

woensdag 24 juni 2009

Een lekker zomers kaartje



Ik heb een embossing kaartje gemaakt, maar die vond ik niet echt zo leuk geworden, dus snel iets anders gemaakt om een beter en tevreden gevoel te krijgen.
Ik heb mijn Martha Stewart border pons gebruikt.
Op die had ik 2 MAANDEN moeten wachten !!!

Ook dit keer een nieuwe nestabilities gebruikt en als ik iets niet heb of mis, dan kijk ik gauw in de webwinkel.Daar kan ik meeste soorten en kleuren ervan krijgen.

Ik heb vandaag lekker in de tuin gewerkt en toen kreeg ik zin om deze kaartje te maken.

Je voelt, ziet en denk aan de vakantie en zon, dus....

Ik hoop, dat jullie die ook leuk vinden en bedankt voor kijken!

5 opmerkingen:

  1. Hoi Ula

    IK vind je kaart heel leuk geworden ,....en dat groen doet zo lekker fris aan!!

    Een beeldje hoor!!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een schitterend kaartje Ula,prachtige stempel mooie kleuren.

    Liefs Riet.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. wat een mooie frisse en fruitige kaart

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Sorry Ula....maar ik had de eerste reactie niet nagelezen en had teveel fouten naar mijn zin gemaakt...echt slordig...dus hier nog een keer...bedankt voor je berichtje op mijn blog...en wat een leuk blog heb je zelf zeg!!..prachtige creaties staan erop...ook dit kaartje is zo leuk...heel mooi gedaan..en ik ga je gelijk volgen hoef ik niks meer te missen...zo...dat is beter...
    groetjes Francien.

    BeantwoordenVerwijderen

Hoi,wat leuk dat je langs komt op mijn blog en ik vind het altijd leuk als je een berichtje achterlaat.
Vind je mijn kaarten mooi, dan nodig ik je uit om mij te gaan volgen.
groetjes Ula