Volgers

zondag 14 juni 2009

Zeemeermin




Ik heb vandaag mijn eerste stempeltje van The Greeting Farm lekker gebruikt.
Mijn nichtje is ook binnenkort jarig, dus het kaartje is op tijd af en ik hoop, dat ze die leuk zal vinden.
Ik heb sketch van Friday Sketchers #56  hier voor gebruikt.

Ik ben in een heel vrolijke bui en dat is ook te merken aan mijn kaarten, vrolijk en een beetje druk, maar wat wil je buiten was het zo mooi en het zonnetje ging zo lekker schijnen ... heerlijk!

Toen ik dit papier (BOBUNNY) kocht wist ik meteen welke stempel zal ik ervoor gebruiken en het idee van een kaart zat al in mijn hoofd.Ik kon het ook niet laten om de pons met strandborder te gebruiken, zo heb ik een een strand en zee plaatje in een.
Ik heb altijd iets op voorraad van gestanste figuren, die ik bij webwinkel regelmatig ga bestellen.

6 opmerkingen:

  1. Ula, je hebt een geweldige mooie kaart gemaakt. Vind het zo vrolijk en helemaal een goed item...

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een schitterend kaartje Ula, prachtige stempel, heel mooi papier,mooie kleuren.

    Liefs Riet.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Fabulous card, love the sunny colours and beautiful image.
    luv
    Debby

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hallo Ula
    bedankt voor je bezoekje aan mijn blog..heel lief!
    Maar wat zie ik hier bij jou schitterende kaarten
    en creaties staan....de een nog mooier dan de ander!
    Ik heb er van genoten hoor, en ik ga je volgen!
    Liefs van Marijke

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Thanks for visiting my blog and leaving such a nice comment. I have enjoyed browsing your wonderful creations this morning!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wonderful card. Thanks for joining in at Friday Sketchers this week. Hugs Jeanette xx

    BeantwoordenVerwijderen

Hoi,wat leuk dat je langs komt op mijn blog en ik vind het altijd leuk als je een berichtje achterlaat.
Vind je mijn kaarten mooi, dan nodig ik je uit om mij te gaan volgen.
groetjes Ula