Volgers

dinsdag 2 juni 2009

Sketch juni

De nieuwste sketch van Create4Fun kwam erg goed van pas.Die heb ik gebruikt bij het maken van een kaartje voor mijn bijna jarige neefje.En omdat ik het papier met bloemen print en wat losse bloemen ging gebruiken, koos ik voor meer jongens-achtige kleuren.Met een beetje gele accentjes om wat op te vrolijken.

Alles is afgewerkt met inkt en bloemen bewerkt ook met inkt en brads in bijpassende kleurtjes.De bloemen en achtergrondjes had ik bij Wishing Well Cards gekocht.

Binnen nog een stukje van de voorkant, maar niet te veel anders heb ik niet genoeg ruimte om wat liefs te schrijven!

Papier: Bazzix cardstock wit, groen,bruin en geel en Design Papers (Glitter accents paper) 
Stempels: Whiff of Joy jongen,
Embellishments: bloemen, brads, embossing stansen, randponsen en nestabilities
Color Medium: Cat's Eye en Derwent watercolour


Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Hoi,wat leuk dat je langs komt op mijn blog en ik vind het altijd leuk als je een berichtje achterlaat.
Vind je mijn kaarten mooi, dan nodig ik je uit om mij te gaan volgen.
groetjes Ula