Volgers

zaterdag 13 juni 2009

Een kaartje met lilac



Ik heb al een tijdje een stans met lilac bloem, maar ik vond dat die eigenlijk niet genoeg kleinere bloemen had.Dus was ik af en toe op zoek naar een stans of pons met wat kleinere bloemen.

Het is me gelukt bij Scrapbookdepot.

Ik hou zelf veel van zachte pastel en vrolijke kleuren, maar ook erg veel van paars-lila en roze.

Ik heb ook al een tijdje een papier van Mmemories met mijn lievelings kleuren, maar helaas lukte mij niet met vinden van een mooie bijkleur.Ik wou toch eindelijk ook deze papier gebruiken en kwam op dit  idee... met mijn eigen ontwerpje.

Extra duwtje gaf mij challenge van Colour Create, dus aan het werk.
Dat was lastiger, dan ik dacht ik kon moeilijk vinden bijpassend kleur cardstock en als een goed was, paste weer de andere niet zo goed bij het geheel!

Het meisje van Whiff of Joy was ook klein genoeg om als een elfje op de bloem te komen zitten.
Eindelijk af en het resultaat mag er ook best zijn.

4 opmerkingen:

  1. Je eigen creativiteit gebruiken dmv van wat dan ook, is nog steeds het leukst... Je kaart is erg mooi geworden...

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Adorable card, love all the punched flowers and the sweet image.
    luv
    Debby

    BeantwoordenVerwijderen
  3. This is so pretty and such a great idea to work with the Sizzix lilac die!
    Thanks so much for joining in with this week's CC challenge ;o) xx

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een prachtig kaartje,leuke stempel,mooie kleuren.

    Liefs Riet.

    BeantwoordenVerwijderen

Hoi,wat leuk dat je langs komt op mijn blog en ik vind het altijd leuk als je een berichtje achterlaat.
Vind je mijn kaarten mooi, dan nodig ik je uit om mij te gaan volgen.
groetjes Ula