Volgers

maandag 10 december 2012

CCC #8-ALLES MAG



Vandaag gaat de nieuwe uitdaging bij Creative-Cutting-Challenges van start. Deze keer zijn de deelnemers vrij om te maken wat ze zelf graag willen laten zien. Mijn DT collega's hebben ook hele mooie creaties gemaakt. Neem dus een kijkje op ons blog en laat je inspireren.
Maar dat is niet alles, de regels zijn ook een beetje veranderd, we kiezen TWEE WINNAARS (het is tenslotte december)!!! :D
Wij zijn op zoek naar een paar creatieve dames voor ons DT team in 2013!
Ik heb een babykaart gemaakt en een heel leuk setje van Bugaboo erin verwerkt. Met zo veel lieve stempeltjes heb ik verder de kaart rustig gehouden en alleen de kader achter geëmbosd en met inkt bewerkt.
En wij hebben weer geweldige sponsors:

Bugaboo

Winnaar mag 7 digi's ter waarde van 21 dollar uitkiezen!

+ Designs on Cloud 9

Winnaar krijgt een waardebon van 20 dollar te besteden bij Designs on Cloud 9! 

Bedankt voor jullie lieve reacties

2 opmerkingen:

Hoi,wat leuk dat je langs komt op mijn blog en ik vind het altijd leuk als je een berichtje achterlaat.
Vind je mijn kaarten mooi, dan nodig ik je uit om mij te gaan volgen.
groetjes Ula