Volgers

dinsdag 11 december 2012

EKEF #145




Bij EKEF hebben wij weer een bijzondere uitdaging.
Deze uitdaging is door team Turkoois voorbereid en het thema is:  "Maak een kerstgeschenkje voor je liefste buren".
Onze sponsor is:



Ik heb een soort tasje met opbergzakjes gemaakt en het patroon voor mijn Cameo gemaakt. Het is handig als ik eens niet zoveel tijd heb om zelf te meten en vouwen. ;D
Aan beide kanten kunnen de theezakjes erin en binnen nog wat lekkers geplaatst worden. Ideale attentie voor aan de buurtjes!

Bedankt voor jullie lieve reacties

10 opmerkingen:

  1. Wat een leuk kerstgeschenkje heb je gemaakt! Leuk met die theezakje!
    groetjes Tinie

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat ontzettend gaaf Ula, super!!

    Lieve groetjes Marja.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat heb je dit prachtig gemaakt Ula.

    Liefs Riet.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat ontzettend leuk zeg!!!

    gr. arjette.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Heel leuk geschenkje, een leuk idee.
    Groetjes,
    Peggy * Mollemieke *

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat ziet dat er leuk uit, Ula, een heel leuk cadeautje!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. heel mooi kerstgeschenkje, leuk model! Heb het laatst ook gemaakt, zo leuk om te geven.
    Groetjes, Marijke

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een super leuk kerstkadootje Ula!
    En wat een leuk patroontje is dat.
    Groetjes Ellen

    BeantwoordenVerwijderen

Hoi,wat leuk dat je langs komt op mijn blog en ik vind het altijd leuk als je een berichtje achterlaat.
Vind je mijn kaarten mooi, dan nodig ik je uit om mij te gaan volgen.
groetjes Ula