Volgers

zondag 30 december 2012

Feest en 13!


Ik heb een kaart gemaakt zonder extra versiering! Ja, dat kan natuurlijk niet bij deze leeftijd en bij zo'n grote jongen meer!
Maar ja omdat het toch een FEEST is, wel wat laten fonkelen en vrolijke kleuren gebruikt.
De zoon van onze vrienden is 13 en ja, dan hoort een kaart erbij met een handige inhoud. Tegenwoordig gaan de tieners voor wat grootst sparen. Mooi, hé? Niet zo snel meer uitgeven. ;D
Ik wil met deze kaart meedoen aan Stampin challenges.

Bedankt voor jullie lieve reacties

13 opmerkingen:

  1. Prachtig met al die strookjes en sterren!
    Heel mooi gedaan!
    Groetjes Jolanda

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Geweldig gedaan leuk vrolijke kleuren, leuk dat je met onze Challenges meedoet.

    Groetjes Jolanda v E
    Dt Stampin Up

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat leuk gedaan, echt een stoere tienerkaart. Groetjes, Ankie

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een leuke kaart Ula.
    Beankt dat je meedoet aan onze challenge

    Gr. Anita
    DT Stampin'Up!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. wat een leuke kaart.. leuk dat je mee doet moet de stampin challanges
    succes!

    liefs diana
    dt member stampin challanges

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Heel leuk gedaan. :) Bedankt voor het meedoen met Stampin Challenges.

    Groetjes Rosalien

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een schitterende en originele kaart Üla!!!
    Super!!!
    grt Angela

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Leuke kaart en bedankt dat je meedoet met deze uitdaging op ons challenge blog.

    Groetjes
    Eefje
    DT Stampin Challenges

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Leuke jongenskaart!! Bedankt voor het meedoen op Stampin challenges.

    Groetjes Linda

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Leuk gedaan!en origineel.
    Bedankt dat je meedoet met Stampin Challenges

    Groetjes Tanja
    DT Stampin Challenges

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Hoi Ula

    Wat een leuke grappige kaart!
    Dank je wel voor het meedoen met onze challenge.

    XXX Kim
    Stampin Challenges DT

    BeantwoordenVerwijderen

Hoi,wat leuk dat je langs komt op mijn blog en ik vind het altijd leuk als je een berichtje achterlaat.
Vind je mijn kaarten mooi, dan nodig ik je uit om mij te gaan volgen.
groetjes Ula