Volgers

dinsdag 25 december 2012

EKEF #147



Ook vandaag hebben wij bij EKEF weer een leuke uitdaging. Deze uitdaging is door team Turkoois voorbereid en het is een kleurenuitdaging GOUD/ZILVER met als thema "Daar moet op gedronken worden".
Onze sponsor is: Elke Kaart Een Feestje zelf!

ELKE KAART EEN FEESTJE! - DT BLOG

En mijn kaart is best vol van goud en zilver. Ik heb de klok van Tim Holz uit chipboard uitgesneden voor extra diepte en hij past goed hierbij, net als het stempeltje van Penny Black.

Bedankt voor jullie lieve reacties

8 opmerkingen:

  1. Heel mooie kaart !
    Zeer leuk met de klok.
    Vrolijk kerstfeest

    Groetjes,
    Peggy * Mollemieke *

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Schitterende kaart.... leuk zo met die klok in het goud!!!
    grt Angela

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Leuke kaart Ula!! Mooie klok!
    groetjes Tinie

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Prachtige eindejaarskaart Ula...dank voor al je lieve commentaren op mijn blog en ik wens je fijne kerstdagen en een gelukkig en succesvol 2013!
    xxx Margreet

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een gaaf kaartje Ula, geweldig!!
    Fijne feestdagen!

    Lieve groetjes Marja.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een prachtige gouden klok, heb deze stans ook, vind 'm geweldig maar gebruik m echt te weinig en als ik jou mooi kaart moet ik deze stans echt weer gaan gebruiken.
    Groetjes Aletta

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Mooie kaart met al dat goud en zilver!
    Groetjes Ellen

    BeantwoordenVerwijderen

Hoi,wat leuk dat je langs komt op mijn blog en ik vind het altijd leuk als je een berichtje achterlaat.
Vind je mijn kaarten mooi, dan nodig ik je uit om mij te gaan volgen.
groetjes Ula