Volgers

maandag 24 december 2012

CCC #9-WINTER


Dit kerstboompje heb ik voor de nieuwste uitdaging bij Creative-Cutting-Challenges gemaakt.
Wij willen deze keer creaties zien, die iets te maken hebben met winter.
De sponsor is:

Ikzelf heb de kerstboom-box uitgesneden en versierd met geponste sneeuwvlokjes, een beetje "sneeuw" en het stempeltje van Marianne Design. Binnenin kan makkelijk iets lekkers en het kan ook makkelijk op de kerstboom als versiering hangen!

Bedankt voor jullie lieve reacties

1 opmerking:

  1. Schitterende kerstboom Ula.... kon het niet nalaten ff te shoppen in de SilStore...
    grt Angela

    BeantwoordenVerwijderen

Hoi,wat leuk dat je langs komt op mijn blog en ik vind het altijd leuk als je een berichtje achterlaat.
Vind je mijn kaarten mooi, dan nodig ik je uit om mij te gaan volgen.
groetjes Ula