Volgers

zondag 23 december 2012

Kerstkaart




Eindelijk lekker vrij van school met de kerstdagen!
Dus even meer tijd om wat te gaan knutselen, lekker gezellig met de familie tijd door te brengen en bij jullie uitgebreid te komen kijken!
Hier ook een kaart die ik met een leuk patroon heb gemaakt. Ik kan deze ook laten zien, omdat mijn speciale ontvanger het al heeft gekregen!

Verder wil ik nog zeggen, dat jullie nog tot 18.00 uur aan de uitdaging van Creative Cutting Challenges kunnen meedoen. De opdracht is erg makkelijk (alles mag) en ook als je geen snijmachine, maar wel een stansmachine hebt mag je nu meedoen!

Bedankt voor jullie lieve reacties

6 opmerkingen:

Hoi,wat leuk dat je langs komt op mijn blog en ik vind het altijd leuk als je een berichtje achterlaat.
Vind je mijn kaarten mooi, dan nodig ik je uit om mij te gaan volgen.
groetjes Ula