Volgers

maandag 10 december 2012

DML #46


Vandaag ook een nieuwe uitdaging bij DML verzonnen door DT collega Janet:
Maak een kaart in een andere vorm dan vierkant of rond. Dus met een golvende rand of een ovaal ... het maakt niet uit, als het maar niet rond of vierkant is... Als extraatje een lint of kant!
De basiskaart en de kader met knoopjes heb ik met mijn Cameo gesneden. De bloemen, takje, hartlabel zijn van Magnolia en de paspop met klosje van Tim Holz. Deze nog bewerkt met acrylverf en cracle paint. Nog een klein bedeltje met een stukje lint erbij.
Zoals jullie zien is mijn kaart helemaal in het teken van handwerken. ;D

Bedankt voor jullie lieve reacties

14 opmerkingen:

  1. geweldig kaartje Ula...mooi gekleurd en prachtige details...alles weer mooi op elkaar afgestemd...toppie!
    xxx Margreet

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hallo Ula wat een gave kaart is dit.
    Heel mooi van kleur en het kader met de knoopjes vind ik heel erg leuk

    groetjes Jannie

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een onwijs gaaf kaartje Ula, prachtig!!

    Lieve groetjes Marja.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Een mooie kaart Ula. Leuk gedaan met die rand van knopen.

    Groetjes, Wies

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een schitterende complete kaart met al die details die zo mooi bij elkaar passen. Prachtig gedaan met die rand met knopen.
    Groeten, Aartje

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Oohhh zo'n machine is écht geweldig denk.... misschien toch maar eens voor gaan sparen.... wat een gaaf kaartje heb je gemaakt zeg, super!!!!!

    gr. arjette.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een schitterende kaart.
    groeten Lenie

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Gorgeous, beautiful card, and fabulous sweet image.
    luv
    Debby

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wowww,Wat is deze schitterend Ula,echt super mooi.

    Liefs Riet.

    BeantwoordenVerwijderen

Hoi,wat leuk dat je langs komt op mijn blog en ik vind het altijd leuk als je een berichtje achterlaat.
Vind je mijn kaarten mooi, dan nodig ik je uit om mij te gaan volgen.
groetjes Ula