Volgers

woensdag 26 december 2012

Kerstliedjes....




Ik wil jullie met de eerste kerstdag het kaartje die ik voor mijn schoonzusje heb gemaakt laten zien. Ze heeft weer na jaren haar pianolessen opgepakt en ze vindt het weer erg leuk om wat te gaan spelen. Dat komt natuurlijk helemaal goed met de kerstdagen. Lekker samen gezellig wat gaan zingen in een mooi versierde woonkamer!
Het designpapier is rustig, maar door een laagje glitter krijgt nog extra feestelijke uitstraling. De hulstblaadjes zijn van Marianne Design en het zingende gezelschap uit Silhouette Shop. De basiskaart heb ik ook met mijn Cameo uitgesneden.

Bedankt voor jullie lieve reacties

3 opmerkingen:

  1. Wat een prachtig kaartje Ula!!!

    Lieve groetjes Marja.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Erg mooie kaart voor je schoonzusje !! Leuk met dat muziekpapier. Liefs , Christa.

    BeantwoordenVerwijderen

Hoi,wat leuk dat je langs komt op mijn blog en ik vind het altijd leuk als je een berichtje achterlaat.
Vind je mijn kaarten mooi, dan nodig ik je uit om mij te gaan volgen.
groetjes Ula