Volgers

maandag 21 november 2011

DML#20-"Back in time......It's Christmas-time!"


"Back in time .... It's Christmas-time!" is deze keer de opdracht van onze uitdaging en deze is verzonnen door Yvonne.
Wij willen graag ook af en toe de oudere series van Magnolia stempels in het zonnetje zetten.
Zeg nou zelf: Ze zijn ook nog steeds erg schattig!
Maak dus een nostalgische kerstkaart
. Ik vond het meteen een geweldig idee en mijn kerst-wiebelkaartje rolde gauw uit mijn handen.
Ik heb ervoor twee hoofdkleuren gebruikt: bruin en mosgroen en met een beetje goud glitter, wat het geheel wat feestelijker maakt.
De sterrenborder heb ik met Glimmer Mist op kleur gebracht en het donker lintje doorheen gerild. De cirkel van MD heb ik eerst uitgesneden, dan nog geëmbosd en dan met Distressinkt de blaadjes op kleur gebracht, de besjes met een klein make-up sponsje in oudrood ingekleurd.
De andere besjes in de krans in het plaatje heb ik met perlen pen gemaakt. Daardoor gaan ze ook een beetje glimmen. Het afdrukje heb ik met Copics ingekleurd en daarna voor een "oud" effect met W0 kleur nog een keer bedekt.


GEBRUIKTE MATERIALEN:
Papier: cardstock en scrappapier met glitter
Stempel: Magnolia, sneeuwvlokjes en tekst
Ponsen: MS sneeuwvlok hulst, MD sterrenborder en embossing cirkel hulst, Magnolia krul, kerstster en Nestabilities labels
Embellishments: parels, lint, spacers en mini brads
Color Medium: Distressinkt, glitter en Copics

Bedankt voor jullie lieve reacties
groetjes

11 opmerkingen:

  1. Ik vind het een prachtig kaartje en de besjes zijn superleuk!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. ERg mooi kaartje Ula.......leuke details heb je gebruikt!
    xxx Margreet

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hoi Ula , erg leuke wiebelkaart heb je gemaakt voor onze nieuwe challenge !! Wat heb je Tilda met de Copics mooi ingekleurd en "oud" gemaakt.... Christa.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een prachtig kaartje, mooie vorm!!

    gr. arjette.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hoi Ula wat een prachtige kaart heb je gemaakt.
    heel mooi inde kleuren en die wiebelkaart is ook al zo leuk.

    groetjes Jannie

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Love your adorable cute card Ula, its gorgeous too.
    luv
    Debby

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een schitterende kaart Ula.

    Liefs Riet.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. oooow wat een prachtige kaart in deze schitterende kleurtjes Ula

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Schitterend gemaakt Ula.

    Heel veel liefs van Ineke

    BeantwoordenVerwijderen

Hoi,wat leuk dat je langs komt op mijn blog en ik vind het altijd leuk als je een berichtje achterlaat.
Vind je mijn kaarten mooi, dan nodig ik je uit om mij te gaan volgen.
groetjes Ula