Volgers

dinsdag 15 november 2011

KD NL # 89




Wat een geweldige uitdaging (weer) hebben wij vandaag bij KD NL!
En dit is hem: "Laat je inspireren door één van deze spreuken en gebruik hem op je kaart"...
Als je op ons blog voor nog meer prachtige voorbeeldjes van mijn collega's gaat kijken, dan zie je ook vanzelf de spreuken staan!
Hier mijn uitwerking op deze uitdaging. Ik heb een easel-kaart in vorm van een blad eerst ontworpen en met mijn Cricut uitgesneden. De kleine blaadjes eerst geëmbosd, dan met goud acrylverf bewerkt en toen het droog was nog een keer met distress inkt.
De spreuk
heb ik ook eerst beïnkt en dan met Distress cracle paint clear een dik laagje bedekt en gedroogd. Zo krijg je sfeervolle fijne kreukels, net kleine spinnenwebjes in mist.
De digi is een van Karen's digi stempeltjes en heet "Pumpkin Baby".

Bedankt voor jullie lieve reacties
groetjes

17 opmerkingen:

  1. Een schitterend layout Ula en prachtige kleuren heb je daarvoor gebruikt.
    Kortom een prachtige herfstkaart.
    Groetjes Gretha

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi Ula , wat een grappige kaart in mooie en warme herfstkleuren. En weer zo'n mooie vorm kaart met de Cricut gemaakt.... Lief stempeltje en mooi ingekleurd. Christa.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wauw Ula wat een prachtige creatie.
    Hij is super. Leuke vorm ook zo.
    Liefs, Lieb

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Schitterende herfstkaart Ula en wat een leuke vorm heb je ervan gemaakt!
    Groetjes Mieke

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een schitterend herfstkaartje!!! Ik vind de vorm zoooooo leuk!!!

    gr. arjette.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. wat een schitterende kaart Ula.

    gr annemarie en merit

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ik vind je kaart helemaal geweldig !
    Wat een prachtige details en techniek heb je toegepast.

    Groetjes Aletta

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Mooie kaart, Ula!! Leuke kaartvorm heb je gemaakt!
    groetjes Tinie

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wow wat een schatje! Schitterende herfstkleuren en die vorm van het blad vind ik ook geweldig!
    Groetjes Jolanda.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat schitterend gemaakt Ula,mooi papier,lief die stempel.

    Liefs Riet.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Een superschatje in prachtige herfstkleuren!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Prachtig kaartje, erg leuk en het modellejte is heel mooi!
    Groetjes van Jacqueline

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wat is die leuk geworden Ula!
    Helemaal in de herfstsfeer.
    Liefs Petra

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Wat een geweldige kaart in de vorm van een herfstblad! En super mooi uitgewerkt!~
    Groetjes Ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Wat een leuke vorm van je kaart. Hele mooie kleuren en de digi past er prachtig bij.
    Groetjes Geertje

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Dear Ula,
    I Just arrived at you blog. I love your art and creative mind! I'll be watching this blog closely, thank you for giving us so much of your time and mind. You make so wonderful and lovely works!
    Many Hugs from Marina from Germany
    I invited you gently to visit my creative Website: Bettyscardsandpaperdesign.com

    BeantwoordenVerwijderen

Hoi,wat leuk dat je langs komt op mijn blog en ik vind het altijd leuk als je een berichtje achterlaat.
Vind je mijn kaarten mooi, dan nodig ik je uit om mij te gaan volgen.
groetjes Ula