Volgers

vrijdag 11 november 2011

KD NL-Tutorial #12



Hallo allemaal,
Het is vandaag vrijdag en bij KD NL ook de tijd voor een nieuwe workshop! :D

En vandaag was ik weer aan de beurt. Deze keer met een traktatie zakje...
Het is zo ontzettend leuk en makkelijk om te maken!
Ik heb de stempels van Karen Doodles gebruikt:
Nutsy Acorn Open voor St. Maarten met eigen ontwerpje en Bigsby Celebration

Vanavond ga ik het aan de buurtkinderen uitdelen, omdat we St.Maarten hier gezellig vieren!
Gelukkig zijn er maar een paar, dus het kan makkelijk.


Dit zakje kun je ook voor nog veel meer doelen gebruiken: Een jarige voor een traktatie (op school), Sint, Kerst of een partyfeestje, gewoon op tijd ermee beginnen.


Bedankt voor jullie lieve reacties
groetjes

8 opmerkingen:

  1. Wat ontzettend leuk zeg!!!
    Wij krijgen helaas helemaal niemand aan de deur... wonen te ver buiten het dorp... helaas..

    gr. arjette.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hai Ula,

    Wat een geweldig idee. Je hebt ze hartstikke leuk gemaakt zullen de kinderen vet blij mee zijn.

    Liefs Lieb

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een leuk idee...
    Vind het elke vrijdag weer een feest om naar de workshops van KD te kijken.
    Ohhh ik wou dat ik meer tijd had :)) wie niet.

    Groetjes Aletta

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Een super idee en ze zijn zo leuk! Prachtig!
    Groetjes van Jacqueline

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat geweldig gemaakt Ula.

    Liefs Riet.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat boffen de kinderen die bij jullie aanbellen met St. Maarten.... En wat een kei leuk idee ! Mooi gemaakt. Christa.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Super leuke workshop Ula! Wat ziet dat er gezellig uit!
    Groetjes Ellen

    BeantwoordenVerwijderen

Hoi,wat leuk dat je langs komt op mijn blog en ik vind het altijd leuk als je een berichtje achterlaat.
Vind je mijn kaarten mooi, dan nodig ik je uit om mij te gaan volgen.
groetjes Ula