Volgers

vrijdag 18 november 2011

Nestabilities kaart


Benodigdheden:
- 1x cardstock A5 formaat en 1x van 7x 15 cm
- 1x vel designpapier A5 en 1x van ca.5x 15 cm
- stempelafdruk (niet te groot)
- borderpons, potlood en liniaal
- nestablities vierkant en grote rechthoek (b.v. mega Curved Rectangles)
- dubbelzijdig plakband/ tape en lijm
- vouwbeen of embossing pen om te rillen
- gewenste materialen om te versieren

Vouw het A5 vel dubbel.
Snijd met de grootste Nestabilities uit een dubbelgevouwen vel een kader zoals op de foto aangegeven is.


Zorg dat de mal een klein stukje aan de dubbelgevouwen rand uitsteekt. (Foto)




Pak het designpapier en teken aan de binnenkant van de mal met een potlood het contour na. Zo zorg je ervoor dat het designpapier net iets kleiner is, dan je uitgesneden dubbelgevouwen kaart.


Pons uit het smalle strookje cardstock een gewenst sierrandje.
Snijd nu ook jouw stempeltje op maat en een extra kader erachter.
Bekleed alle basispapiertjes met designpapier (Foto).


Plak het sierstrookje op je kaart en ook het ingekleurde afdrukje.


Nu kun je de kaart naar hartelust versieren.


Gebruikte stempel:
- Here Comes The Bride

Veel plezier met maken!
Groetjes Ula

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Hoi,wat leuk dat je langs komt op mijn blog en ik vind het altijd leuk als je een berichtje achterlaat.
Vind je mijn kaarten mooi, dan nodig ik je uit om mij te gaan volgen.
groetjes Ula